Follow Me on Pinterest

14 Aralık 2009

KAYISILI MUHALLEBİ.........

HEPİNİZE MUTLU BİR HAFTA DİLİYORUM..MEYVELİ TATLARDAN HOŞLANANLAR İÇİN GÜZEL BİR ALTERNATİF OLABİLİR....HEMEN TARİFE GEÇMEK İSTİYORUM....

MALZEMELER
1 LT SÜT
1 SU BARDAĞINDAN BİR PARMAK EKSİK ŞEKER
2 TEPELEME ÇORBA KAŞIĞI NİŞASTA
2 TEPELEME ÇORBA KAŞIĞI PİRİNÇ UNU
8-10 ADET KURU KAYISI,3-3 ADET KARANFİL,VE 2 ADET KABUK TARÇIN

YAPILIŞI
ÖNCE KAYISILARI DİLEDİĞİNİZ ŞEKİLDE DOĞRAYIP
MİNİK BİR TENCEREYE ALIN.ÜZERİNE İKİ YEMEK KAŞIĞI ŞEKER EKLEYİN VE BİR ÇAY BARDAĞI SU KOYUN TARÇIN VE KARANFİLİDE EKLEYEREK PİŞİRİN.DAHA SONRA SÜT ,ŞEKER,PİRİNÇ UNU VE NİŞASTADAN OLUŞAN MUHALLEBİYİ PİŞİRİN....TEK PORSİYONLUK KASELERİN ALTINA KAYISILARI PAYLAŞTIRIN.ÜZERİNEDE MUHALLBİYİ DÖKÜN VE SOĞUMAYA BIRAKIN.....AFİYET OLSUN..

7 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık harika bir seçenek mutlu
    haftalar öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. nefis ,ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. bu aralar degişik muhallebi tarifi arıyordum.işte bu tama bana göreymiş.ellerine saglık

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Nefis bir sütlü tatlı, ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. mmm mis gibi görünüyo :)

    YanıtlaSil
  6. Canım ben çok severim meyveli lezzetleri ellerine sağlık canım mutlu haftalar..

    YanıtlaSil
  7. canımda nasıl tatlı isiyordu valla çok iyi oldu hangi kaseden başlasam acaba .. :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails