Follow Me on Pinterest

05 Ocak 2010

KUMPİR.....















HERKEZE GÜNAYDINLAR,PATATESİN HER YEMEĞİ ÇOK SEVİLİR AMA ÇOCUKLARDA BÜYÜKLERDE ŞU KUMPİRİ ÇOK SEVER DİYE DÜŞÜNÜUORUM...BENDE EV USULÜ KUMPİR YAPTIM......HEMEN TARİFE GEÇİYORUM ......

MALZEMELER
İSTEDİĞİNİZ ADETTE PATATES(ben büyükçe bir borcam için8-9 adet patates kullandım)
1 BARDAK SÜT
TEREYAĞ
TUZ VE KARABİBER
SOSİS,SUCUK,MANTAR,SİYAH ZEYTİN,YEŞİL BİBER,KIRMIZI BİBER(siz istediğiniz kadar zenginleitirebilirsiniz)

YAPILIŞI
PATATESLERİ KÜP KÜP DOĞTAYIP HAŞLANIR.SÜT ,TEREYAĞ YUZ VE KARABİBER EKLENEREK PATATES PÜRESİ YAPILIR...VE BORCAMA DÖKÜLÜR..ÜZERİNE MALZEMELER DİLİMLENEREK KONUR...EN ÜSTEDE RENDELENMİŞ KAŞAR PEYNİRİ İLAVE EDİLİR..VE ÖNCEDEN ISITILIMIŞ FIRINDA 200 DERECEDE KAŞARLAR KIZARANA KADAR PİŞİRİLİR.....İLK RESİM PİŞMEMİŞ HALİ...FIRINDAN ÇIKTIKTAN SONRADA MAYONEZ VE KETÇAPLA SÜSLENİR..İŞTE BU KADAR.....HEPİNİZE AFİYET OLSUN.....

13 yorum:

  1. Şehnazcım ellerine sağlık.Hep dışarda gördüğümde canım çeker ama nasıl yapıldığını bimediğim için almam.tarifini deneyeceğim.Dostluk bildirimini de az sonra yayınlayacağım.Beni seçtiğin içinde çok teşekkür ederim.Sevgiler.Mine

    YanıtlaSil
  2. Canım merhaba ellerine sağlık..Ekran başında bayılmak üzereyim:)Tepsiyi alıp gidiyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık.. benim kuzende çok yapar böle.. herkes parmaklarını yer :))

    YanıtlaSil
  4. Ben kumpiri ezmeden yapıyorum. Dha farklı yani. Buda nefis görünüyor. Denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  5. ah ah patates ve ondan yapılan kumpir ne çok yakışıyorlar birbirine.ellerine saglık

    YanıtlaSil
  6. Canım, nefis görünüyor, hiç aklıma gelmezdi bunu evde yapmak, çok yaşa sen,ellerine sağlık, bu arada cevabını beklemeden ben senide yazdım listeme, körler sağarlar birbirini ağarlar diye düşünmessen sevinirim, öpüyorum sevgiyle, be sayfama bekliyorum bildirim için.

    YanıtlaSil
  7. ben de canım çektikçe yaparım evde kumpir.harika gözüküyor.ellerinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ŞEHNAZ CANIM ELLERİNE SAGLIK COK SEVERİM BENDE HELE ŞÖYLE AKŞAM YÜRÜYÜŞÜNDE :))
    ŞİMDİ ORTAKÖYDE OLUP DENİZE KARSI YEMEK VARDI AH AH
    BAK BENİ NERELERE GÖTÜRDÜN ...

    YanıtlaSil
  9. Canım tepside olması ayrı bir güzellik ve pratiklik katmış ellerine sağlık canım çok güzel...

    YanıtlaSil
  10. Şimdide aklıma yahşi batıyı getirdin :)) hangine gitsem acep :)))
    Neyse kumpir nefis görünüyor canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. çok degişik olmuş tepsidee

    YanıtlaSil
  12. kumpiri duydum koştum geldim:):)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails