Follow Me on Pinterest

02 Mart 2010

30 DAKİKADA BROWNİ...........


MERHABALAR,ÇOK BASİT VE PRATİK BİR TARİF...MİSAFİRLERİNİZ İÇERDE OTURURKEN SİZ MUTFAKTA YAPIP FIRINA BİLE VEREBİLİRSİNİZ...PİŞME SÜRESİDE 30 DAKİKA....ARTIK İSTER ÇALIŞIYOR OLALIM İSTERSEKTE EV HANIMI...HİÇ FARKETMEZ...ÇÜNKÜ ZAMANLA YARIŞIR OLDUK.....SÖZÜ FAZLA UZATMADAN TARİFE GEÇMEK İSTİYORUM...


MALZEMELER

3 YUMURTA
1,5 BARDAK ŞEKER
1 BARDAK SÜT
YARIM BARDAK SIVIYAĞ
1 PAKET BİTTER ÇİKOLATA
2 YEMEK KAŞIĞI KAKAO
1 VANİLYA 1 KABARTMA TOZU
1 BARDAK UN

YAPILIŞI

UN ,ÇİKOLATA VE KABARTRMA TOZU HARİÇ KEK MALZEMELERİ MİKSERLE ÇIRPILIR...1 BARDAK DAHA SONRA KULLANMAK ÜZERE AYRILIR..DAHA SONRA UN ,ÇİKOLATA PARÇALARI VE KABARTMA TOZU EKLENEREK HAFİF YAĞLANMIŞ KARE YDA DİKDÖRTGEN BORCAMA DÖKÜLÜR..VE ÖNCEDEN ISITILMIŞ 175 DERECELİK FIRINDA 30 DAK.PİŞİRİLİR....YİNEDE BIÇAK TESTİ YAPIN DERİM.......FIRINDAN ÇIKINCA KEKİN ÜZERİNE ÇATAL YARDIMIYLA DELİKLER OLUŞTURULUR VE AYRILAN SIVI SICAK KEKİN HERTARAFINA GEZDİRİLİR..BİRAZ SOĞUYUNCA SERVİSE HAZI DEMEKTİR...SEVGİLER......

12 yorum:

  1. Kısa sürede bu lezzet harika ,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık harika görünü
    yor.Bir fincan kahveyle bir dilim alabilirim kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Canim arkadasim... Öncelikle ellerine saglik... Nefis bir tarifi bizlerle paylastigin icin sagol varol... Ayrica salatam ile ilgili Esim dahil, bazi arkadaslarimin "bu kadinin cok zamani var galiba" dedigini duyar gibiyim,,,, Ama inan ki haslanma islemi ile beraber 40 dakika gibi bir zamanimi aldi... Sebzeleri ekmek kesme makinesi ile ince ince kestikten sonra, alüminyum kalipla havuclari ve patatesleri kesip kaynayan suya attim, 5-6 dakika kadar suda tuttuktan sonra sirasiyla direk salata tabagina yerlestirdim... Hepsi bu... Ben garnitür yapmaya, dekor yapmaya bayiliyorum... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Şehnazcığım, bu harika tarif için teşekkürler. Hemen yazıyorum tarif defterime, gerçekten çok pratik. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. harika bir lezzet eline sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. herşeyin pratiğine bayılıyorum
    zamanla yarışıyoruz resmen.. o nedenle az vakit alıp güzel olabilecek tarifleri çok sebiyorum
    çok teşekkürler tarif için.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar, gerçekten pratik bir tarifmiş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık afiyetler olsun bereketi ile..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. böyle bir tarife ihtiyacım vardı,denemek istiyorum elinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Hemen ben de yapmak istiyorum.
    Harikasın
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. arkadaşım ellerine sağlık çok güzel

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails