Follow Me on Pinterest

05 Eylül 2011

ECE AYMERLE MERSİN BULUŞMASI..






İNSAN BİRŞEYİ ÇOK İSTERSE OLURMUŞ..BEN HEP ANKARAYA GİDİP  ECE AYMERLE TANIŞMA FIRSATLARI KOLLARKEN  ALLAH BİZİ MERSİNDE BULUŞTURDU..DÜN BLIGTA ONUN MERSİNDE OLDUĞUNU BİLİYORDUM AMA NASIL OLURKİ NASIL BILUŞABİLİRİZ DİYE İÇİMDEN GEÇİRİRKEN BİLDİĞİNİZ GİBİ BLOG ARKADAŞIM NESLİHAN BENİ SABAH ARADI..ODA AYNI ŞEYLERİ DÜŞÜNMÜŞ..NE YAPSAK DEDİK ,NASIL BU BULUŞMAYI GERÇEKLEŞTİRSEK DERKEN MERSİNE GİTMEYE KARAR VERDİK..ZA MAN KISITLI ,OLSUN  DEDİK VE BİZ İKİ ARKADAŞ ARABAYA  ATLADIK ADANADAN MERSİNE  BULUŞMA NOKTASINA GİTTİK..

ECE AYNI BLOGTAN TANIDIĞIM GİBİ GÜLER YÜZLÜ ,MÜTEVAZİ,KİBAR VE ÇOK CANA YAKIN..SANKİ UZUN ZAMANDIR ARKADAŞMIŞIZ GİBİ BİR GÜZEL SOHBET ETTİK ANLATAMAM..ECEYİ TANIDIĞIMA ÇOK MUTLUYUM.

YAPMAK İSTEDİĞİ HEŞEYDE ŞANSININ VE YOLUNUN AÇIK OLMASINI DİLİYORUM..ALLAH HEP YANINDA OLSUN..SEVGİLER...

9 yorum:

  1. güzel bir gün geçirmişsiniz belli yüzünüzden :)

    YanıtlaSil
  2. dediğim gibi inşallah ece aymer adana şubesi sevgili şehnaz

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar şanslısın senin adına çok sevindim Şehnazcığım.

    YanıtlaSil
  4. Şehnazzcım ne iyi etmişsiniz yaa Ece hanımı bende zevkle takip ediyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. güzel bir gündü,iyiki gittik.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ne kadar şanslısın ece hanımın yaptığı işleri büyük bir zevkle izliyorum iç mutluluğu zaten yüzüne yansımış hepiniz çok mutlu görünüyorsunuz sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  7. Ne hoş,
    Ece hanım benimde taktir ettiğim blogculrdandır..görüşebilme imkanı bulduğunuza sevindim tabi keyifli muhabbetinizi tahmin edebiliyorum...
    sevgiler size..

    YanıtlaSil
  8. ah şehnaz ablacım bende gelebilseydim keşke ama defnenin malum kreşinin ilk günüydü ve adaptasyonu konusunda ne olacak belli değildi senin gönlün okadar güzelki istediğin çok istediğin buluşmanın gerçekleşmesi çok çok hoş adına çok çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  9. MUTLULUĞUNUZ GÖZLERİNİZDEN BELLİ ZATEN:) PATLICANLARA GELİNCE:) TAVADAKİ GİBİ KESİNLİKLE DEĞİL TADI FARKLI SASIMIKMI BİLEMİYCEM BANA GÖRE DEĞİLDİ AMA GÖRECELİ OLABİLİR.. TADI FARKLI GELİYOR ÇÜNKÜ İSTERSEN MİNİK BİR YERDE DENE KARARINI SEN VER:)
    SEVGİLERİMLE..
    SEVAL

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails