Follow Me on Pinterest

25 Şubat 2012

HAZIR BAKLAVA YUFKASINDAN SARMA TATLI












HAFTA SONU İÇİN BU GÜZEL TATLIYI  YAPTIM...ÇOK PRATİK VE LEZZETLİ...

MALZEMELER
28 ADETLİK BİR PAKET HAZIR BAKLAVA YUFKASI
2 BARDAK DÖVÜLMÜŞ CEVİZ
250GR ERİTİLMİŞ MARGARİN YADA TEREYAĞ


ŞERBETİ İÇİN
4 SU BARDAĞI ŞEKER  ölçü bardağını yukarıda resimledim
4 SU BARDAĞI SU
3-4 DAMLA LİMON

YAPILIŞI

ÖNCE ŞERBETİNİ KAYNATIP  SOĞUMAYA BIRAKIN
DAHA SONRA YUFKALARI 6 ŞAR ADET HALİNDE ÜST ÜSTE KOYUN..ARALARINA MARGARİN SÜRMEDEN..SADECE CEVİZ SERPİŞRİRİP SARIN VE 2 ŞER SANTİM ARALIKLARLA KESİN YAĞLANMIŞ TEPSİ YAD ABORCAMA DİZİN..ÜZEİNE ERİTİLMİŞ MARGARİNİ KAŞIKLA DÖKÜN VE ÖNCEDEN 200 DERECEDE ISITILMIŞ FIRINDA ÜZERİ KIZARANA KADAR PİŞİRİN..TAHMİNİ 20 DAKİKA KADAR..FIRINDAN ÇIKINCA ÜZERİNE  SOĞUK ŞERBET DÖKÜN....

YALNIZ HABERİNİZ OLSUN ÇOK TEHLİKELİ BİR TATLI ,İNSANIN GİDİP GELİP YİYESİ GELİYOR...YANİ BUDA NE DEMEK OLUYOR ŞÖYLE 4-5 AYDA BİR YAPILMALI...


MUTLU VE TATLI  VE SEVGİ DOLU BİR HAFTA SONU DİLEĞİYLE...

13 yorum:

  1. ŞEHNAZIM NASILSIN
    MMMM ÇOK GÜZEL CANIM
    ELLERİNE SAĞLIK
    MUHABBETLE KAL
    :))))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık bitanem.resimlerin sırrını sormuşsun link veriyorum sen de düzenle bakalım.mutlu haftasonu
    http://pixlr.com/

    YanıtlaSil
  3. Şehnaz hanım tarifi okurken ''çok tehlikeli bu tatlı'' dedim kendi kendime sonra baktım aynı yorum sizden de gelmiş:) İştahımın tavan yaptığı günler yaşıyorum ,şimdi aklıma soktunuz bu tatlıyı .Ben en iyisi sizinkinden iki parça alıp kaçayım. Ellerinize sağlık !

    YanıtlaSil
  4. Haha hatta bayramdan bayramaaaa değil mi:))
    Ellerine sağlık canım mutlu huzurla dolu bir hafta sonu diliyorum..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Şurubu da yenice dökülmüş pırıl pırıl parlıyor.:)
    Ellerine sağlık canım..
    Sağlıklı mutlu haftasonları diliyorum..

    YanıtlaSil
  6. ellerinize saglik :) hayirli günler

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım nefis olmuş tatlı çekti canım 1,2tane alayım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Vay vay vayyyy, tatlıya baaaak :)
    Ben bunu gider gelir yerim, bi günde biter, çook severim tatlıyı, annem de tuzluyu sever, yapacağım, kaydettim Şehnazım, ellerine sağlık, yorum yazana kadar 3-4 tane yedim zaten, bir tane daha alıp kaçıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, nefis görünüyor, çok güzel yapmışsınız elinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. baklava yufkası ıyıkı var hem lezzetlı hem pratık bır suuru lezzet tatlı nefıs gorunuyor ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  11. Bende bu hazır yufkayı sıkça kullanıyorum, elimin altında hazır oluyor. Tatlı tarifi de çok kolay olmuş.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. dayanamadım denedim.harika oldu.ellerinize sağlık.tarif için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails