Follow Me on Pinterest

09 Eylül 2012

KEPEKLİ UN İLE SEBZELİ TART




SEVGİLİ ŞULECİĞİMİN HARİKA VE BİR O KADARDA PRATİK TARİFİ..BAN BAYILARAK YEDİM VE BUGÜNDE YAPIVERDİM..VERECEĞİM ÖLÇÜLER BU BOY BİR BORCAM İÇİN İDEAL..AMA DAHA AZ YADA DAHA ÇOK YAPMAK İSTERSENİZ ÖLÇÜYÜ BİR ÖLÇÜ FAZLALAŞTIRIN YADA EKSİLTİN.BU TARTIN ÇERİSİNE HER SEBZE KONULABİLİR,ISPANAKTA DAHİL OLMAK ÜZERE

MALZEMELER

1 YUMURTA
1 BARDAK YOĞURT
1 BARDAK  KEPEKLİ UN
 1KABARTMA TOZU

İÇ MALZEME
MAYDANOZ,DEREOTU,3-4 DAL TAZE SOĞAN,1 ADET KIRMIZI BİBER,SEMİZOTU...BU SEBZELERİN HEPSİNDEN BİRER DEMET ALINIP İNCE KIYILIR

BİRAZ UFALANMIŞ BEYAZ PEYNİR,BİRAZ KAŞAR PEYNİRİ,TUZ ,KIRMIZIBİBER VE BİRAZ DA ZEYTİNYAĞ..

YAPILIŞI

ÖNCE YUMURTA MİKSERLE İYİCE ÇIRPILIR..YOĞURT EKLENİP ÇIRPILIR EN SON KEPEKLİ UN  VE KABARTMA TOZU EKLENİP ÇIRPILIR VE DOĞRANMIŞ SEBZELER İLE PEYNİR BAHARAT VE ZEYTİNYAĞ DA EKLENEREK ÖNCEDEN ISITILMIŞ 170 DERECELİK FIRINDA 15-20 DAKİKA PİŞİRİLİR..PİŞİP PİŞMEDİĞİNİ KÜRDAN TESTİ İLE YAPIN....
AFİYETLER OLSUN..


6 yorum:

  1. ellerine sağlık ablacım:)
    mevsim sonbahara döndükçe sebzeli kişler, tartlar yerini alıyor mutfaklarda:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor Şehnazcım ben de sık yaparım..çok lezzetli oluyor,ıspanaklı yada haşlanmış patatesli yapıyorum..Afiyet bal şeker olsun canım:))
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  3. Ah sehnazcim
    Mutfak nerde ben nerde kaldik bir bilsen. :((

    Ellerine saglik canim.. Nefis de gorunuyor

    YanıtlaSil
  4. AFİYETLER OLSUN ŞEHNAZ ABLA ELLERİNE SAĞLIK ARTIK BLOĞA DÖNÜŞ YAPTIM:)))))))))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,blogunuza bayıldım..Çok güzel tarifleriniz var.Kepekli tartı bende yapıyorum..Çok beğeniliyor.ellerinize sağlık.sizinkide çok lezzetli görünüyor.sizi takibe aldım,tanışmaya bende beklerim..sevgiler.nurşen..nurlumutfakta.blogspot.com..

    YanıtlaSil
  6. nefis görünüyor,
    eline sağlık:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails