Follow Me on Pinterest

29 Temmuz 2013

DECOR 35 DERGİSİNDE TABURELERİM VAR




SİZLERE ÇOK GÜZEL HABERLERİM VAR. DECOR 35 DERGİSİNİN AGOSTOS SAYISINDA TABURELER BÖLÜMÜ İŞLENECEK..VEDE BENİM TABURELERİMDEN BAZILARI YAYINLANACAK...ŞU ANDA FACEBOOK SAYFASININDA OLAN TABUREM BU....SİZLERDE FACEBOOKTAN DECOR 35 DERGİSİNİ BEĞENEBİLİRSİNİZ..ÇOK MUTLUYUM VE BU MUTLULUĞUMU SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM....

BU KEYİFLİ VE ÇÖZÜM ÜRETEN DERGİYİ MUTLAKA OKUMALISINIZ HATTA ABONE OLABİLİRSİNİZ..E-DERGİYİ MAİL OLARAK AYLIK TAKİP EDEBİLİRSİNİZ

10 yorum:

  1. Çok güzel bir haber senin adına sevindim.

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler Şehnaz. Böyle güzel taburelerin fark edilmesine şaşırmadım:)

    YanıtlaSil
  3. Kutlarım arkadaşım!
    Beğenilmeyecek gibi değillerdi zaten,bunu başkaları da görmüş oldu.

    YanıtlaSil
  4. tebrikler ne güzel bir haber:)))

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler! Zevkli çalışmalarını takip ediyorum:)

    YanıtlaSil
  6. ÇOK SEVİNDİİİİİM! Süper bir haber bu! Tebrik ederim Tabureci Kadın! :*

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim canim,cok güzel bir haber ♥

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar hepnize ayrı ayrı teşekkür ederim iyiki varsınız...

    YanıtlaSil
  9. tebrikler, taburelerinizle ün saldınız wallahi :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails