Follow Me on Pinterest

25 Aralık 2013

PEMBELİ MUTFAK SANDALYELERİ

















SON ZAMANLARDAKİ BAYANLARDA Kİ PEMBE AŞKI BOMBA GİBİ HER ŞEYİ SARDI..BENDE PEMBEYİ ÇOK SEVERİM AMA ARTIK BAŞKA RENKLER KULLANMAYI ÇOK İSTİYORUM..BAKALIM İNŞALLAH ŞOYLE MAVİ LİLA YEŞİL İSTEYENLER OLACAKTIR ONLARİ BEKLİYORUM..DUYGU HANIMIN 4SANDALYESİNDEN 2 Sİ BİTMİŞ VAZİYETTE..NE EMEK VAR ÜZERİNDE BİR BİLSENİZ ..BÖYLE SÜSLENİP PÜSLENİP KARŞINIZA ÇIKINCA ÇOK KOLAY HİSSİNE KAPILMAYIN LÜTFEN HER BİR DETAY  GİZLİ KER KÖŞESİNDE....

DUYGU HANIM SAĞLIK VE GÜZELLİKLE KULLANSIN EVİNDE...

FİYAT VE SİPARİŞ İÇİN  sehnaznefes@hotmail.com ADRESİNDEN BANA ULAŞABİLİRSİNİZ....

8 yorum:

  1. HER BİR FIRÇA DARBESİNİN NE EMEKLE VE İTİNA GEREKTİRDİĞİNİ BİLEBİLİYORUM VE CESARETİM YOK ÇOK İSTEMEME RAĞMEN TEŞEBBÜS BİLE YOKKKK:)ELLERİNİZE EMEKLERİNİZE SAĞLIK HER SAYFANIZI TAKİPTEYİM HAYRANLIKLA SEVGİLERİMİ BIRAKTIM

    YanıtlaSil
  2. müthiş olmuş ellerinize sağlık. Her detayı ayrı güzel.. arkadaki tedaylara bayıldım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok şekeeer ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba:)
    Valla Şehnazcım eline sağlık..Her biri o kadar güzel oluyor ki beğenmemek elde değil :) Bu pembeliler de çok şık olmuş..Güle güle kullanılsın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. 2014'ün sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.
    Umarım dilekleriniz gerçekleşir
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    yeni yılın sağlık, huzur, bolluk ve bereket getirmesi dileğiyle, iyi yıllar.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Mutlu yıllar canim,nice senelere:))

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar zarif... Ellerinize sağlık =)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails